Heej ;* Przepraszam, że od paru dni nic nie dodawałam, ale niestety nauka i lektura...
Post nie będzie o modzie, ale bardziej o "lifestyle".
Dzisiejszy dzień był dosyć dziwny... Jak się obudziłam to była straszna burza\ulewa i też błyskało...
Strasznie nie lubię jesieni, bo gdy rano się wstaje jest ciemno jak w nocy i strasznie zimno. Lekcje tak jak w poniedziałki, czwartki i piątki miałam na 8:15. W szkole też wydawało mi się tak jakoś pustko. Pierwszą lekcją była matma, której za bardzo nie lubię. Była wycieczka dla chętnych i sporo z mojej klasy pojechało... Przez to było nas 8 na 19. Następnie była historia i WOK ANG (wiedza o kulturze Angielskiej). Nic nie robiliśmy. Przez cały WOK ANG siedzieliśmy na www.straszne-historie.pl i strasznie dużo się śmialiśmy. Kolejna lekcja to był Niemiecki i dopiero w tedy zaczęło się coś fajnego dziać ;) Niemiecki mam z inną przyjaciółką z którą przez caaałą lekcje omawiałyśmy imprezę HALLOWEENOWĄ i przez cały czas pisałyśmy do mojej mamy. Prawie wszystko było ustalone! Kolejną lekcją był polski. Znowu nic nie robiliśmy ze względu na brak osób w klasie... Po prostu siedziałam i myślałam o imprezie. I co się okazało? Dostałam SMSa od mamy... Co w nim jest? Mama pisze mi, że pękła mi rura z wodą w ścianie i zalała mi część pokoju... Jeszcze przenikło do pokoju siostry. Wracając przez tą rurę nie mogę robić imprezy, bo będzie bałagan remontowy. Jutro albo w środę będą mi łupać\demolować ścianę, żeby dostać się do rury -,-
Na szczęście potem nic takiego już mi się nie wydarzyło... Dziewczyny bardzo mi pomogły i starały się wymyśleć inny pomysł. :) Nadal przez caaaały czas lało. Ostatnią lekcją miała być plastyka, ale pani nie było i mieliśmy zastępstwo. Znowu matma... Plastykę mamy w innym budynku i trzeba było się przenieść. Wszyscy szaleli podczas deszczu, a ja co? Haha, dziewczyny róbcie mi zdjęcia na bloga bo nie mam pomysłu jaki post dzisiaj dodać! Pozytywnie spędzona przerwa w deszczu :)
Mam nadzieję, że ten post Was chociaż trochę zaciekawił! Możecie nam w komentarzach pisać pomysły na posty i co byście chcieli w nich zobaczyć! W tedy będą one na pewno dużo ciekawsze ;)
Do jutra, ~Olaa



Świetny post!♥ Cudowny blog!♥ Bardzo mi się tu podoba więc co powiesz na wspólną obserwację ?:) Zaobserwuj i napisz mi w komentarzu na moim blogu. Abym mogła się odwdzięczyć. A jeśli nie chcesz to po prostu zignoruj to pytanie :) buźka :*
OdpowiedzUsuńbardzo fajny post ;) podoba mi się ;) może obserwacja za obserwację? zapraszam do mnie!
OdpowiedzUsuńbuziaki ;***
Takie układy są żałosne Jeśli Ola i Katis to tolerują tow porządku ale jak dla mnie nie liczy się obserwacja tylko wierni fani tacy jak ja i wielu innych
Usuńbardzo miło za to "wierni fani"! strasznie miło mi się zrobiło jak to przeczytałam :* dziękuję ~Olaa
UsuńBardzo fajny post Miałas super pomysł piszesz moim zdaniem trochę lepiej od Katis ale ona tez jest w porządku Fajna sesja tylko szkoda że nie stanełaś bliżej obiektywu ;*
OdpowiedzUsuńniestety wiem, ale nie było aż tyle miejsca, a dziewczyny nie chciały wyjść na deszcz haha :) ~Olaa
UsuńFajnie że jeszcze o nas pamiętasz ;)
OdpowiedzUsuńOczywiście, że pamiętam!!! Niestety czasu jest mało i staram się wszystko razem pogodzić :) ~Olaa
UsuńFajnie że jeszcze o nas pamiętasz ;)
OdpowiedzUsuń