Hej! Przepraszam za tak małą ilość postów ale każdy jest już chyba zajęty świętami itp… Podczas świąt napiszę dla Was trochę więcej postów, bo będę miała więcej czasu i chęci :)
Tak jak tytuł nosi nazwę, za 3 dni święta \ wigilia. Sądzę, że wiele z Was już się nie może doczekać. Muszę się przyznać, że nie lubię wigilii ponieważ ona jest zawsze u nas robiona i nie ma nikogo z kim mogę porozmawiać bo jestem ja, siostra, kuzynka (chyba 21 lat), rodzice, wujkowie, ciocie, babcie i dziadkowie. Nie ma za bardzo nikogo w moim przedziale wiekowym :\ Haha, ale co najbardziej lubię? Tak jak większość prezenty! Nie wiem jak to jest, ale chyba "Mikołaj" przychodzi w Wigilię i daje prezenty tak? No to u mnie tak nie jest. Od początku miałam tak, że mikołaj nie przychodzi 24 grudnia, tylko z nocy na 24\25. Rodzice chcieli, żebyśmy z siostrą miały frajdę i dostawały prezenty tak jakby od gości w Wigilię, a dopiero drugiego dnia czyli rano 25 grudnia prezenty od rodziców Mikołajów, ja od siostry i ona ode mnie i rodzice od nas. Chyba rozumiecie o co chodzi? :D Sądzę, że to jest dobry pomysł ;)
Skoro za 3 dni wigilia, to trzeba się jakoś do niej przygotować! Ale jak? Trzeba posprzątać dom, zapakować prezenty, ugotować potrawy i przygotować coś ładnego co można założyć. Pomyślałam, że w tym roku założę czarną sukienkę z koronkowym kołnierzykiem. Do tego ciemne lekko wyższe buty i specjalna fryzura. Moje bujne siano planuję wyprostować a następnie zrobić delikatne loczki za pomocą lokówki. Jeszcze nie próbowałam, więc nie wiem jak wyjdzie.
Co musi być w święta??
Koniecznie choinka, piosenki świąteczne i filmy! Jak stroicie choinkę i kiedy? Ja jutro będę ją stroić, a koloru nie mamy ustalonego ;) Piosenki świąteczne <3 Moimi ulubionymi to:
Let it snow, Last christmas i Christmas - michael buble
Z filmów oczywiście święta nie obędą się bez Kevina! Jeszcze Elf, Grinch. Jakieś polecacie? Mam zamiar przez caaałe święta oglądać filmy :D
Więc! Życzę Wam z okazji nadchodzących Świąt wiele radości, pięknej choinki, smacznego opłatka i wieeelu prezentów! Aby święta były kolorowe i bardzo wesołe <3
~Olaa ;)



Coś się rozleniwiłyście kiedys było napisane
OdpowiedzUsuń"Będziemy starały się dodawać posty codziennie"
TYmczasem są około raz w tygodniu :c Smutammmmm
oj przepraszam jesteśmy baardzo leniwe :( obiecuję dzisiaj coś dodam! ;)
UsuńZwykle jest tak ty 2 posty i Katis 1 itd :C
OdpowiedzUsuń