.

.

wtorek, 31 grudnia 2013

SYYYYLWESTER!

Witam! :D
Sylwester zbliża się wielkimi krokami czyli… Pozostała nam nie cała godzina! Trzeba jakoś to wykorzystać! Piszę to głównie dla osób które nudzą się w sylwestra i nic nie robią. Reszta przeczyta to jak wróci z imprez. Ja się przyznam bo to nie wstyd, że też nic nie robię w sylwestra. Miałam się spotkać z koleżankami, ale jakoś nie wyszło. I co? Za to mogę słuchać muzyki, oglądać plotkarę, którą wręcz kocham i robić inne świetne rzeczy.

!!!!ZACZYNAMY!!!! 

No i jak? Z Sylwkiem nie wyszło? I tak można się przebrać! Nikt nie zabroni!


Ciemno granatowa bluzka (wiem, wiem teraz myślicie "przecież granat jest ciemny! xd" ale to jest jeszcze ciemniejszy granat) Bluzka z taką ala "siateczką" ? Nie wiem jak to nazwać, ale jednak jest dosyć przeźroczyste, a nad tym znajdują się takie ala cekiny poukładane na kształty kwiatów.

+

Spódniczka z zamkami po bokach w kolorze złotym. Bluzka jest wsadzona w spódniczkę. Standardowo cieliste rajstopy, ale zamiast w odcieniu skóry to w czarnym odcieniu :)


Makijaż 

Na zdjęciach średnio go widać, ale jest! :D Mała warstwa podkładu aby wszystko dobrze się trzymało twarzy. Lekko pomalowane brwi w kolorze podobnym do moich, ale ciemniejszym. Czarne kreski (dla głupich zrobione eyelinerem),  przy zakończeniach kresek trochę beżowo-brokatowego cienia, trochę różu na policzkach i szminka która była pokazana w poście o Mikołajkach. A włosy? Zostawiłam takie jakie miałam tylko, że dodatkowo są oklapnięte. 

Mamy już strój, ale można się jeszcze bardziej pobawić. 



No co? Białe okulary "zerówki" (czy jak się nazywają) z czarnymi wąsami ∆  No proszę! Jak można nie lubić wąsów?! ;o 


SPOSÓB NA NUDĘ!!! :D

Ja stawiam na pianie z koleżankami i kolegami. W końcu najlepiej jest pisać w sylwestra kiedy prawie każdy jest jakiś "inny" i bardziej "zakręcony".  


Na dobry początek! Dziewczyna którą znam na wylot (w sumie przyjaciółka, ale nie lubię tego używać xd) stwierdziła, że zagramy w prawdę. Ciężko jest wymyślać bo wiemy o sobie dosłownie wszystko, ale jednak wymyślamy tak głupie rzeczy, żer normalnie… hahahha! <3 

Nie chcecie pisać ze znajomymi? To nie koniec propozycji!  Możecie obejrzeć jakiś fajny film! Serial! Cokolwiek! TV włączcie i oglądajcie to co puszczają z Gdyni! haha można się uśmiać :D 
Włączcie muzykę\piosenki które kochacie i śpiewajcie je z pamięci z wykonawcami! Ja to robię od paru godzin.  Plotkara. sprzątam pokój, muzyka, plotkara, muzyka i wszystkooo !!! Pogadajcie ze znajomymi na SKYPE, ze starymi znajomymi z którymi nie utrzymujecie już kontaktu… Jest masa możliwości. A jeśli ktoś woli ciszę, spokój i relaksik zapraszam do poczytania książek w fajerwerkami w tle, lub pouczcie się. Jak kto woli ;) Moim zajęciem zaraz będzie uspokajanie mojej świnki morskiej przed fajerwerkami, ponieważ będzie się strasznie bać :( To jest właśnie wielki kłopot w sylwestra…  Zwierzaki + fajerwerki . 



Podsumuję krótko ten rok. Rok uważam za udany. Spełniłam wiele moich marzeń i pragnień na których mi zależało. Poznałam wspaniałe przyjaciółki, dostałam się do gimnazjum na którym mi strasznie zależało, założyłam bloga i wiele więcej. Dziękuję Wam bardzo za to, że go czytacie i spełniacie to o czym długo myślałam i uważałam za nierealne. Dziękuję i życzę Wam udanego roku 2014! Mykam Miśki! W końcu za nie całe 15 min zacznie się Nowy Rok! Papapapapa! <3 :* 


~Olaa 


2 komentarze:

  1. Spoko post ale cb tutaj jest za dużo piszesz posty i fajnie ale potrzebne się przerwy na Katis już się nie lubicie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, że się lubimy, ale Kasia chyba zrezygnowała z TEENAGESTYLE :\

      Usuń

1 komentarz = jeden uśmiech
1 komentarz u nas = 1 komentarz u ciebie :)

.

.

f

f