Hej! Prosiliście o posta z Kasią i oto jest!
Ja i Kasia jesteśmy dobrymi przyjaciółkami. W tym pomaga nam jeszcze na dodatek blog :) Mamy świetne relacje między sobą i dużo myślimy nad blogiem. Dzisiejsze zdjęcia są dosyć nietypowe bo widać w nich Kasię, ale z zamazaną twarzą... Niestety tak musi pozostać (nie pytajcie już dlaczego).

Sesja miała być tylko Kasi, ale z tego że prosiliście o wspólny post, to dodajemy razem.Było przy tym strasznie dużo zabawy i śmiechu...
Przez długi czas rzucałyśmy się liśćmi, a potem wszystko miałyśmy we włosach. Też Katis próbowała dorównać mi wzrostem i stawała na palcach ciąąągle się wywracając <3 Jeśli chodzi o jej stylizację to miała bejsbolówkę (czy jak to się pisze), czarne dżinsy i białą koszulkę :) Do tego czarne buty.
To może powiem teraz co dzisiaj robiłam.
Rano o 8:15 razem z Kasią miałam 2h WFu i przez pierwsze 15 min biegaliśmy, w sumie tak jak zawsze... Następnie miałam SK czyli godzinę wychowawczą i w tedy omawialiśmy szkolną dyskotekę HALLOWEENOWĄ :) Nasza klasa została przydzielona do dekoracji... Następnie mieliśmy okienko z przyczyny braku nauczyciela, informatykę i biologię. Bardzo lubię biologie. Ogólnie teraz omawiamy kości i na każdą lekcje pani przynosi KOSTKA czyli taki ala model kościotrupa i jest strasznie fajnie xd. Haha nie wiem jak mam to nazwać... Model szkieletu? może tak ;)
Ostatnią lekcją była matma ;P Średnio ją lubię... Teraz muszę lecieć do książek i się uczyć. No i jeszcze robić lekcje. Pamiętajcie o zostawieniu po sobie śladu przez komentarz :* Nadal możecie pisać propozycje postów. Do jutra

~Olaa



Sesja boska serio! Dzien zwariowany! A co u Julii?
OdpowiedzUsuńu Julii ok nic się nie zmieniło xd
OdpowiedzUsuńEj to juz chamsko troche pytac tu o Julke...
OdpowiedzUsuńTo dajcie sesje z przyjacielem!
OdpowiedzUsuńNie chamsko! My kochamy nasza modeleczke !!!
OdpowiedzUsuńwychodzi, że wolicie ją niż ole i kasie -,- to jest chamskie
Usuń