Heej :) Przepraszam, że ostatnio nie pisałam, ale nie miałam czasu... Post będzie o przygotowaniach do halloween itp., zapraszam :)
Planowałam w tym roku przebrać się za takiego jakby kościotrupa, ale nie wyszło... W szkole miała być dyskoteka halloweenowa tylko, że ją odwołano. Chciałam ubrać czarną bluzkę w białe groszki (luźna na krótkim rękawku), czarną spódniczkę, czarne za kolanówki ze złotymi ćwiekami i oczywiście jakoś tak się pomalować. Niestety nic w ten dzień nie będę robić. Kompletne nudy. Może jednak ktoś z Was wykorzysta mój pomysł i będzie się świetnie bawić z takim makijażem. Polecam go, jest bardzo łatwy do zrobienia.
Niestety nie mogłam się zdecydować na konkretne oko i zrobiłam 2 różne. Wyszły mi trochę za duże, ale trudno, bo to tylko była próba... Potrzebowałam do tego : czarny eyeliner (czy jakoś tak), czarną i białą kredkę do oczu i ewentualnie czerwoną farbę do twarzy.
Zaczęłam od pomalowania całych ust na biało a następnie eyelinerem zaczęłam robić takie ala zszycia na ustach. Potem przedłużenie ust poprzez pociągnięcie linii od kącika ust do momentu który uznacie za słuszny. Tam też rysujemy zszycia. Jest też linia zakręcona w górę. Żadna filozofia ;) Po prostu malujecie "falowaną" linie na której też są zszycia, a za pomocą czarnej kredki robicie cień pod spodem. Kolejnym etapem jest namalowanie nosa. Znalazłam w internecie taki i go zaczęłam robić. Nie napiszę instrukcji do pomalowania go, ponieważ jest to trudne do napisania tylko powiem, że na koniec zrobiłam biały kontur. Oczy. Ojj do tego zużyłam masę eyelinera... Zrobiłam 2 różne oka jak już wspominałam. Lewe (z czerwonymi płatkami) zrobiłam tak: czarną kredką narysowałam lekki kontur koła i zabrałam się za wypełnianie. Potem już tylko płatki. Z drugim okiem jest prawie tak samo. Zamiast koła jest bardziej "łata" i są liście zamiast płatków. Mam nadzieję, że pomysł Wam się spodobał :)
Pamiętajcie o ocenieniu posta przez komentarz!
(wiem, wiem rozmazane oko, kreski nie są dla mnie ;)) ~Olaa



Boze w jakims horrorze zagraj. W takim modowym
OdpowiedzUsuńhahaha żart? xd
Usuńpokażesz nam jak wygląda cala twarz pomalowana na czarno ?????
OdpowiedzUsuńpokaż bo będą hejty
nmg bo eyelinera nie wystarczy ;_;
UsuńCzy to miałaby byc groźba? Ahahahahaahahahahahahah, nie imponujesz... ~Katis
Usuńtak miała być
UsuńCudownie namalowałaś te oczy Ola!! Boskie :3
OdpowiedzUsuńdzięki ;)
UsuńCzy możesz w następnym poście dodać kosmetyki których przy tym używałaś?
OdpowiedzUsuńjasne, właśnie piszę:)
UsuńTen komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuń