.

.

piątek, 1 listopada 2013

HALLOWEEN :))

Jak wrażenia po Halloween?
 

Wiem pisałam, że nic nie będę robić, ale pojechałam do koleżanki :) Było super! Przez prawie 2 godz. chodziłyśmy po domach prosząc o cukierki i też rozdając psikusy, przez co strasznie nam się oberwało ... xD Potem poszłyśmy do opuszczonego domu. Powiem szczerze, że strasznie się bałam tam wejść, bo jestem strachliwą osobą. I to jeszcze na dodatek było po albo ok 22 godz. Haha. Jak już wróciłyśmy do domu, to zaczęłyśmy rozdzielać słodycze i oglądać jakiś horror w TV. Ogólnie strasznie udane Halloween :D
Przejdźmy do wyglądu i ubioru.
 
 
 Czarna bluzka w białe groszki wsadzona do czarnej spódniczki.
Ciemne rajstopy a na to długie czarne za kolanówki ze złotymi
ćwiekami, ale niestety ich nie widać. Do tego czarne buty na lekkim
obcasie. Cały strój był czarny z wyjątkiem chusty na głowie. Była
ona brązowa w jeszcze ciemniejszą panterkę. Jako akcesoria miałam
tylko srebrne bransoletki i czarną torebkę z brokatem i złotym
łańcuchem.
 
 
 
 
 
  
 
KOSMETYKI
 
 
Nie będę pisała jak się malowałam bo to umieściłam w poprzednim poście. Napiszę tylko czego użyłam i gdzie te rzeczy kupiłam.
 
-niebieski tusz do rzęs (SEPHORA)
-czarne stempelki do skóry: czaszka i kotwica (SEPHORA)
-biała i czarna kredka do oczu (SEPHORA)
-czarny wodoodporny eyeliner z firmy MaxFactor (chyba też SEPHORA, ale nie jestem pewna)
-bardzo jasno różowy lakier do paznokci z firmy ESSIE (nie wiem gdzie kupiony)
-czerwona farba do twarzy (EMPIK)
 
Mam nadzieję, że post się spodobał. Proszę oceniajcie go w komentarzach i piszcie jak wy obchodziliście HALLOWEEN!     ~Olaa
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

1 komentarz = jeden uśmiech
1 komentarz u nas = 1 komentarz u ciebie :)

.

.

f

f